Codewise

Codewise

Robert Gryn

Codewise, sp. z o.o. sp.k., Lubicz

Przychody ze sprzedaży 2016 – 190 779 tys. zł

Wynik netto – 22 592 tys. zł

Prezes: Robert Gryn

 

Ludzie, produkt, profity

Firma Codewise, zajmująca się generowaniem ruchu w internecie i optymalizowaniem kampanii reklamowych rośnie w imponującym tempie. Rok 2016  może zaliczyć do bardzo udanych, podobnie zresztą jak 2017.

 

Przedstawiciele firmy podkreślają, że ten rok dał jej niesamowitą satysfakcję, obfitował w liczne zmiany, ale był również wymagający. Pracując nad rozwojem swoich trzech produktów, Codewise zwiększyło zespół o ponad 60 proc. – ze 103 do 164 pracowników w trzech krajach. Zaledwie dwa tygodnie temu otworzyło nowe biuro w USA, w Santa Monica.

Wysiłki Codewise docenił m.in. Financial Times, przyznając jej tytuł drugiej najszybciej rozwijającej się firmy w Europie. Jej przedstawiciele deklarują, że  na pewno nie spoczną na laurach. Liczą, że obecność w Kalifornii pozwoli firmie nawiązać wiele nowych relacji biznesowych, umocnić pozycję na rynku amerykańskim oraz być bliżej klientów.

Co jej zdaniem jest kluczem do sukcesu: innowacyjność, elastyczność czy pracowitość? – Te słowa często pojawiają się w odpowiedziach na to pytanie. Dla nas wszystko sprowadza się do właściwych ludzi i właściwego produktu – twierdzą przedstawiciele Codewise . Przypominają, że Henry Ford powiedział niegdyś: “Jeśli zapytam klienta, czego potrzebuje – odpowie – szybszych koni”.

– W Codewise słuchamy uważnie opinii naszych klientów, ale też nie boimy się proponować im nowatorskich rozwiązań wybiegając poza ich oczekiwania. By było to możliwe, potrzebujemy oczywiście wyjątkowych i utalentowanych ludzi. Staramy się o nasz zespół najlepiej jak potrafimy, bo to właśnie oni pracują codziennie na nasz sukces. Ludzie. Produkt. Profity. Tylko w tej kolejności – komentuje prezes Codewise, Robert Gryn.

Rynek, na którym działa firma, na całym świecie dynamicznie rośnie. Segment on-line jest motorem napędowym rynku reklamy. Do sieci przenosi się coraz większa część działań marketingowych przedsiębiorstw. Z pomocą przychodzą im nowe technologie, takie jak big data czy algorytmy sztucznej inteligencji.

Katarzyna Kucharczyk

Kontakt

Mateusz Pawlak, Paweł Mihułka

m.pawlak@rzeczpospolita.pl

+48 603 931 156

+48 603 671 748

Rzeczpospolita

Gremi Media SA
Prosta Office Centre
ul. Prosta 51
00-838 Warszawa